Meidän pikkunen on jo 8 kuukautta! Uskomatonta tää aika menee ihan liian nopeesti! Tää on todellaki mun elämäni parasta aikaa ja haluaisin tän jatkuvan ikuisesti. Mä oon niin onnellinen tosta pienestä ihmisestä et huh huh <3 Sen takia mun joululahjatki on ryöstäytyneet käsistä, oon halunnu ostaa sille niin paljon ihania lahjoja <3 Ensimmäinen joulu, pitäähän sitä vähän hemmotella! Mut mihin ne kaikki mahtuu?! 

Rasmus oppi toissa päivänä kävelemään tuen kanssa <3 Se alko itse työntämään keittiön tuolia mummolassa ja käveli perässä. Eilen kun oltiin avoimessa päiväkodissa Rasmus työnteli siellä taaperokärryä :) Voi että kun toinen hehkui onnea ja hihkui! Uskomattoman ylpeä uudesta taidostaan. :)


Tästä kuvasta on jo pari viikkoa, odoteltiin kaveria sovituksessa ;P


Näitä muistoja on niin kiva katsella <3 Tästä se alkoi, ekat synnytyssupistukset alko kesken lounaan sairaalassa :)

Keskiviikkona on neuvola, saa pitkästä aikaa poitsun mitat :) On se kyllä kasvanu, ainaki siltä tuntuu käsissä.

Palaillaan!